torsdag 22. november 2012

Nynorsk og Englevinger...

Når eg starta denne bloggen tenkte eg at eg burde skriva på bokmål for å få fleire lesarar. Men eg e veldig gla i dialekta mi,
og da e veldig unaturlig for meg å skriva på bokmål.
Så fra no av kjem eg til å skriva på nynorsk/dialekt,
so får me sjå korleis da går, hvis statistikken min stupe forda at
ingen forstår ka eg skriv så må eg kanskje revurdera ;-)
 
Men øve til nåke heilt anna... Sia sommaren e øve for lengst,
fant eg ut at da va på tide og gjera stigen min litt meir vinterlig
med å fjerna blomstrane og i staden henga opp
ei lyslenka og nåken englevinger...
 
 

 
Litt ette litt begynne jula og snika seg inn her og I love it !
 
Eg e fortsatt sjuk, so eg heldt meg under teppet med
tekoppen i dag og...
 
Ha ein fin dag!
 
Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar