mandag 12. november 2012

Jeg gleder meg til...

...Jul! Det er faktisk mindre enn tre uker
til første søndag i advent!
Hvor ble tiden av? Det var jo akkurat sommer, bryllup og ferie..?
Men som den juleelskeren jeg er,
så er det forsåvidt helt greit at julen nærmer seg ;-)
 
Nå har jeg bladd igjennom bildene fra julen i fjor,
og da kom julestemningen umiddelbart! <3
 
I fjor feiret vi hjemme, kun oss og ungene.
Det var rolig, avslappende og kjempe koselig!
 
Her kommer noen bilder...
 













 
(Litt dårlig kvalitet på mesteparten av bildene, siden jeg ikke hadde fått speilrefleks ennå)
 
I år skal ungene være hos mammaen,
og vi skal være hos min pappa sammen med hans kjæreste,
min bror, hans samboer og deres nyfødte lille jente som kommer
hvortid som helst nå <3 Det blir kjekt!
 
Nå har jeg ca 80 takkekort som skal skrives på,
så det er vel bare å begynne!
 
Ha en fin kveld!
 
Stina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar