mandag 19. november 2012

All I Want For Christmas....

Nå er det allerede mange som er godt i gang med julehandelen,
og da kommer spørsmålet; hva ønsker du deg til jul ?
 
Jeg sliter alltid med å komme på ting vi trenger eller ønsker oss,
men her kommer noe...
 
  
Rosendahl serien er delikat og stilren.
Min mormor har de siste årene gitt meg diverse skåler, glass telysholdere osv fra Rosendahl til jul og bursdag,
så vi har mye, men disse glassene i Grand Cru serien mangler vi.
 
Øverst til venstre: Rosendahl Grand Cru Cafe Glass
Øverst til høyre: Rosendahl Grand Cru Drink Glass
Nede: Rosendahl Grand Crue Hot Drink Glass
 
 
 
Kokebøkene til Manuela skulle jeg gjerne hatt!
Hun er jo bare fantastisk flink!
 
Love Manuela
Just Sweet
Manuelas Hjemmebakst
 
 
Gavekort er alltid kjekt!
I år kunne vi tenkt oss gavekort på Living og Expert...
Ellers er jo sentergavekort supert også!
 
 
Stor lysestake fra Bohus
 
 
Keramisk kjøkkenkniv!
Vi har en slik kniv som vi fikk til jul for et par år siden,
og siden den er kjempegod ønsker vi oss en til.
 
Det var det jeg kom på for øyeblikket!
 
Ha en fin mandag!
 
Stina
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar