tirsdag 2. oktober 2012

Tomt i stuen...

Etter at vi flyttet sofa, bord og TV ned i den "nye" kjellerstuen ble det ganske tomt oppe...
 

 
Vi hadde planer om å male stuen, men det hastet ikke så veldig, for vi hadde jo en kjellertue vi kunne bruke.
Men nå er altså stuen malt, og nå mangler "bare" ny sofa,
nytt bord, ny TV-benk og ny TV.
Jeg har allerede funnet ut hva jeg vil ha, men det kan jeg dele med dere i et eget innlegg i morgen. De nye møblene skal vi kjøpe i løpet av uka, så det blir spennende!
 
Jeg har også lyst på et nytt spisebord. Det vi har er svart og det synes jeg ikke passer inn i stuen vår.
Så vi får se etter hvert om vi selger det vi har og kjøper nytt.
Her kommer litt bilder...
 




 
Gardiner mangler også som dere ser,
men de er bestillt og på vei i posten :)
 
Ha en fortsatt fin kveld!
 
Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar