onsdag 3. oktober 2012

Nye møbler til stuen

Jeg lovte i går at jeg skulle skrive et innlegg i dag om
hvilke møbler vi tenker å kjøpe...
 
Jeg vil ha en lys sofa, 2 + 3 seter, og selv om jeg vet
hvor upraktisk det er med unger og hvit sofa,
så har jeg veldig lyst på en hvit Ektorp fra IKEA.
 
Ungene har jo tross alt egen TV-stue nede så det er jo ikke mye de kommer til å bruke den nye sofaen... Eller? Hmm..
Men det som er så bra med Ektorp er at det
går an å ta av trekket og vaske,
eller man kan kjøpe nytt trekk uten at det koster all verden.
Den kommer til å bli kjempe fin når jeg får
fylt den opp med litt puter, pledd og skinnfeller!
 


 
Så valget står egentlig mellom hvit eller beige. Vi får se!
 
 
Sofabordet tror jeg blir dette
Det heter Lu og kommer fra Living.
Det eneste jeg stusser litt på er at det er veldig lavt,
så jeg tror jeg må se det i butikken før jeg bestemmer meg.
 
Ellers så vil jeg ha en slik stol fra IKEA
Den skal også få en skinnfell, ett pledd og en pute


 
Så kan jeg jo vise dere spisebordet jeg har sett på fra Living..
 
 
Det hadde passet perfekt inn hos oss,
så vi får se om ikke det kommer i hus etter hvert også ;)
 
Hva tror dere? Blir det bra?
 
Ha en fortsatt fin onsdag!
 
Stina
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar