søndag 2. september 2012

Brude smykkene....

Siden man (forhåpentligvis) bare skal gifte seg en gang,
har man jo en god grunn til å bruke litt penger på ting som man ellers kanskje ikke ville brukt så mye penger på.
For eksempel smykker. Av dyre smykker har jeg to ting.
Det ene er et smykke jeg har fått av Christian til jul, det andre er gifteringen som jeg også har fått av Christian. Å kjøpe dyre smykker til meg selv har jeg altså aldri gjort. Men nå når jeg skulle gifte meg tenkte jeg at jeg hadde en god unskyldning til å bruke litt penger på smykker til meg selv... Jeg ville ha perleøredobber, men ikke av den enkleste sorten, jeg ville ha noen med litt "bling" på. Jeg ville også ha et perlearmbånd. For at det ikke skulle bli for mye droppet jeg smykke i halsen. Jeg var innom alle gullsmeder i både Knarvik og Åsane, men ingen hadde det jeg var på jakt etter.
På veien hjem skulle jeg bare nett innom Glitter å kjøpe noen fliseklemmer, og der hang de perfekte øredobbene, akkurat slike jeg hadde sett for meg, med matchende armbånd.
Så da ble det altså ikke noen dyre smykker på meg denne gangen heller...
Men det gjør ikke noe, for jeg likte disse veldig godt =)
 






 
De lilla blomstene på bildene brukte jeg i håret
etter at vi tok av sløret...
 
Brudepikene fikk også blomster i håret og like armbånd som meg, men litt enklere og mindre øredobber...
 
 
Supersøte!!!
 
Ha en fin søndagskveld!
 
Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar