søndag 9. september 2012

22 kg før og etter bilder

Fra september i fjor og frem til bryllupet vårt i august gikk jeg ned 22 kg. Allerede frem til jul i fjor hadde jeg tatt av 16 kg,
etter nyttår har det gått litt treigere,
men det er jo naturlig at det går raskest i begynnelsen.
 Men jeg har altså gått ned 6 kg til siden jul.

 
Det eneste jeg har gjort er egentlig å legge om kostholdet.
Jeg kjøpte kun lettprodukter (lett brus, lett ost, lett syltetøy, osv) ellers byttet jeg ut brød med knekkebrød og i ukedagene spiste jeg for det meste kyllingfilèt, svinefilèt, salat og grønsaker, mens i helgene har jeg kost meg med
taco, pizza, nøtter og popcorn...
Jeg har ikke trent noe som helst bortsett fra at jeg har
vært flink å gå tur i perioder... 
Nå har jeg riktig nok lagt på meg et par kg i ferien,
men nå er hverdagen i full gang igjen og det samme er det sunne kostholdet. Nå holder jeg faktisk å å prøve meg på lavkarbo,
men jeg er ikke helt sikker ennå på om det er noe for meg,
men jeg skal gi det en stund til så får vi se...
Jeg fikk sjokk i sted da jeg fant bilder av meg selv for 1-2 år tilbake,
jeg kan ikke huske at jeg har vært så stor!
Men det er i hvertfall GOD motivasjon til å
holde på det sunne kostholdet!
 
Jeg har vært veldig usikker på om jeg skal vise disse bildene,
for jeg hater virkelig å se de selv,
og synes egentlig det er skikkelig flaut at andre skal se de,
men etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å gjøre det...
Jeg har ikke så mange bilder fra når jeg var på det største for jeg hatet naturlig nok og bli tatt bilde av, men jeg fant et par stykker...
 

 
Og nå ser jeg slik ut...
 



 
Jeg vil fortsatt ned noen kg, men jeg har god tid og stresser ikke.
Det viktigste nå er egentlig å ikke gå opp igjen,
 og det skal jeg klare!
 
Ha en fin kveld!
 
Stina

11 kommentarer:

  1. Wow! Du e super flink:) tar av meg hatten for deg Stina!! Fantastisk! Eg synest du var flott på dei første bildene men flottare på dei siste for der strååååle du! Gratulera med eit fantastisk reaultat!
    Ina

    SvarSlett
  2. Fin uansett du Stina L.

    SvarSlett
  3. Du har vert veldig flink. Men jeg må si at du var meget pen på både før- og etter-bildene!
    Fin jente.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine kommentarer =)

    SvarSlett
  5. Heia! kjempeflink har du vært! :-) Det krever styrke å legge om kostholdet, men gud så deilig når en får det til! Lykke til videre!:-)

    SvarSlett
  6. Du er kjempe flink Stina<3 Du er nydelig uannsett, men nå stråler det litt mer selvtillit, og der er så deilig å se <3 Love you:-*

    SvarSlett
  7. Du er jo bare skjønn, -da var du på før-bildene òg...
    Men da viktigaste er jo at du skal trivas med deg sjøl!
    Kjempeflott Stina, lykke til vidare:) Klem

    SvarSlett
  8. Du ser smashing ut!!! :) Utrolig vektnedgang! Du så bra ut før, men ser enda bedre ut nå. Du -stråler- rett og slett!:)

    SvarSlett