søndag 26. august 2012

Wedding bubbles

Siden det ikke er lov til å kaste ris lenger i bryllup,
måtte jeg komme opp med et annet alternativ.
Jeg synes såpebobler var kjempe lurt. 
Gøy for ungene og få blåse på brudeparet på kirketrappen,
og også veldig fint på bilder.
Men da jeg søkte det opp på nettet, var det mange som ikke ville anbefale det pga at det setter flekker på klær,
og jeg ville selvfølgelig ikke ha en flekkete brudekjole.
Men til slutt fant jeg noen som visstnok var flekkfrie,
så jeg bestillte 25 av de.
Jeg pyntet de med lilla sløyfe og synes de ble kjempe søte.

 
Her står Endre i bakgrunnen og prøver å blåse på oss =)

 
Ungene skjønte ikke i begynnelsen at de skulle blåse på oss, så jeg har ikke funnet noen bilder med bobler ennå, haha.... De hadde det i hvertfall gøy med å båse alle andre plasser enn der de skulle!
Vi brukte også såpebobler på noen av fotografbildene,
så de blir forhåpentligvis bra =)
 
Nå skal jeg straks begynne på stroganoffen vi skal ha til middag, deretter skal vi male litt og kose oss i den nye kjellerstuen vår! Bilder av den kommer selvfølgelig... =)
 
Ha en fin søndag!
 
Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar