tirsdag 28. august 2012

Bryllupet del 3

Jeg har fortsatt noen bilder jeg ikke har vist dere ennå, så her kommer de...
 
Spente jenter...
 
Verdens fineste forlover hadde med seg frukt og champagne...
 
Endelig mann og kone <3

Søteste brudepikene <3

To nydelige tvillingjenter som vi er onkel og tante til <3

Kjempe flinke damer som sang "Make you feel my love"
og "Songbird" for oss i kirken...
 
Bruden...
 
Dansing med Lina <3
 
Det tror jeg var siste rest av bryllupsbildene...
Men jeg tenkte og vise litt andre bilder f.eks av smykkene jeg brukte, serviset vårt og andre gaver.
Viseverten vår Eva Karin (som også sang i blå kjole på bildet over) hadde fått laget en nydelig ting til oss som jeg må vise dere.
Og så kommer selvfølgelig bilder fra bryllupsreisen...
Dere begynner sikkert og bli ganske lei av alt bryllupsmaset mitt, men nå er det snart høst, innekos, kakao, levende lys og forhåpentligvis masse
interiør innlegg! Det ser jeg veldig frem til nå =)
 
Ha en fin dag!
 
Stina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar