tirsdag 21. august 2012

Bryllupet del 1

I går kveld kom vi hjem fra en fantastisk bryllupsreise, så nå er jeg klar for å blogge igjen og dele litt bilder med dere.
11. august 2012 var dagen vi ble mann og kone - den beste dagen i mitt liv så langt!

Vi bestemte oss for at den siste natten som ugift ville vi tilbringe hver for oss, så Christian og Endre sov hos Christian sin forlover, mens jeg, Ida, Maria og Lina sov hjemme.
Jeg tror klokken ble 03.00 før jeg sovnet siden jeg hadde 1000 tanker svirrende i hodet, mest om jeg hadde husket alt,
men også litt nærver som hadde begynnt å komme...
Klokken 07.15 våknet jeg lørdags morgen. Jeg stod opp, dusjet og slappet av litt før frisøren min kom kl 08.30... Innen klokken var 10.00 var huset fullt av frisører, forlover, mamma, tante og andre som var kommet for  hjelpe til med å gjøre meg, jentene og seg selv klar. Vi drakk champagne, spiste frukt, ordnet oss, kledde på oss og hadde det veldig hyggelig.
Så kom pappa og det var på tide å kjøre til kirken.
Jeg tror aldri jeg har vært så nervøs i hele mitt liv som da jeg
gikk opp kirkegulvet,
men det gikk veldig fint og vi ble gift!
Her kommer litt bilder fra vielsen...














Flere bilder kommer i morgen...
Siden vi reiste vekk rett etter bryllupet har vi ikke fått gjort noe med presangene ennå, så nå skal jeg pakke de ut av IKEA posene de ble lagt i og få de på plass. Vi må også til Åsane å kjøpe et vitrineskap til å ha det nye fiiiine serviset vårt i =) Dette er siste ferieuken vår, så den skal brukes på å slappe av og få ordnet litt hjemme =)

Ha en fin dag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar