lørdag 28. juli 2012

Mary Kay og jentelørdag!

Brudesminken tenker jeg at jeg skal legge selv. Det er på grunn av at jeg føler at jeg vet best hva som passer meg og hva jeg føler meg vel med og fordi at jeg vil se ut som meg selv. Hvis dere skjønner..... =) Så da er det viktig at sminken er brukendes. Så nå har jeg kjøpt mye ny sminke og Ida har fått den gamle, så nå er vi godt fornøyd begge to =) For en stund siden var jeg på Mary Kay party og da bestilte jeg en del sminke der som kom for et par dager siden. Så nå er det bare å begynne å teste ut og øve litt =) Ellers blir min kjære drukket ut i dag, så nå skal jeg, Ida, Maria og Lina ha en skikkelig jentelørdag med god mat, film, godis og avslapping <3 Love it! Været er nydelig, så dette må jo bare bli en bra dag! Ha en fin Lørdag! Stina

2 kommentarer:

  1. Så gøy , tenker du kommer til å bli veldig fornøyd !! Eg har mye Kjekt heima og, så gje ein lyd om du vil prøve :-) kos deg !!!

    SvarSlett
  2. Det blir jeg nok =) Det skal jeg gjøre!

    SvarSlett