mandag 11. juni 2012

Sommer ute... og inne...

På Lørdag hadde jeg noen ærender i Åsane og benyttet også annledningen til å ta meg en tur på det nye flotte IKEA og en del andre butikker for å friske opp hjemmet for sommeren.
Ut med tunge mørke gardiner og inn med lyse og luftige sommergardiner, noen fine puter, noen blomster og litt annet dill dall... Nå er jeg (og huset) klar for sommeren!

 






Stoltrekk og gardiner fra IKEA og stige fra Bohus...



Gardiner IKEA og blomsterputer fra Bohus...




CANDLES boks fra Bohus...


Merker jeg blir i litt bedre humør når det er så lyst å sommerlig her <3

Ellers har jeg hatt prøvetime i dag med flinke Mari som skal ordne håret mitt i bryllupet, og jeg ble kjempe fornøyd!
Når det da i tillegg er sol og fint vær så er humøret på topp =)


Ha en fin kveld!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar