tirsdag 19. juni 2012

The shoes...

Skoene til den store dagen er viktig.
Brudeskoene skal ikke bare være pene å se på, men de må også være behagelig og gode å gå med.
Etter mye leting fant jeg noen nydelige sko på nettet som jeg klikket hjem.
Det som er ulempen med å shoppe på nettet er at du ikke har mulighet til å prøve før du kjøper.
Så da disse skoene ble levert på døren min i dag, var jeg veldig spent på om de sto til forventningene... 
Det gjorde de! De var minst like fine som på bildet, 
passet perfekt og var utrolig behagelig å gå med!
Jeg får alltid gnagsår og vondt i bena av pensko, 
men disse skoene har jeg tro på at jeg skal klare å gå i...







Jeg ville ikke ha sko med altfor høy hæl, både med tanke på at jeg skal klare å gå i de hele dagen og utover kvelden, men også fordi at jeg ikke har lyst til å være et hode høyere enn brudgommen...

Nå begynner ting å falle på plass og jeg har endelig klart å 
senke skuldrene litt.
Det er jo viktig å klare å nyte denne tiden også, 
og ikke bare stresse...

<3

Ha en fortsatt fin kveld!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar