tirsdag 12. juni 2012

Hellas ?

Vi skal ha et par uker ferie etter bryllupet og da tenker vi å ta oss en bryllupsreise.
Jeg er egentlig ikke så opptatt av hvor, det eneste kriteriet jeg har er at jeg vil ligge langflat på en hvit strand med krystallklart turkist vann... 
Hellas er et land jeg aldri har vært i, men som jeg kunne tenkt meg å reist til.
Det virker som et vakkert land, med snille folk, god mat, nydelige hvite murhus, og masse å se og oppleve når vi (Christian) blir lei av å ligge på stranden...
Men det er et par mnder til ferie ennå, så i mellomtiden får jeg drømme meg vekk med disse bildene...

Tenk å ligge på den stranden der med en iskald drink i hånden... Ahh... 
Men ingenting er bestemt ennå, kanskje vi ender opp på en helt annen plass =)

Nå skal jeg snart på besøk til mamma, vi skal ha et lite "bryllupsmøte" =)


Ha en fin tirsdag!


Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar