søndag 10. juni 2012

Bryllups invitasjoner

Forige helg ble de siste invitasjonene delt ut, litt vell seint kanskje, men bedre seint enn aldri!
Dette var et proskjekt som tok mye mer tid å krefter enn jeg hadde trodd. Hadde jeg visst at det kom til å være så tidkrevende tror jeg nok at jeg hadde droppet å lage de selv.
Men nå som de er ferdig må det jo sies at jeg ble kjempe fornøyd med resultatet.
Inspirasjon og idèer har jeg fått fra diverse nettsider og det meste av utstyr ble handlet på Panduro hobby og ebay...
Tilsammen ble det 50 invitasjoner, og slik ser de ut:








Hva synes dere?
Nå holder jeg på å gjøre stuen litt mer sommerlig med nye gardiner, puter osv... 
Viser dere resultatet i morgen =)

Ha en fortsatt fin søndag!

Stina

4 kommentarer:

  1. Så fine de ble :) Er mye koseligere å få selvlagete invitasjoner enn ferdigkjøpte da.

    SvarSlett
  2. så flotte!! vil så gjerne lage slike jeg og... har du en liste over hva man trenger for å få til dette??

    SvarSlett
  3. Hei Veronica :) jeg husker ikke nøyaktig men jeg fant "oppskriften" på bryllupstid.blogg.no ta en kikk der. Masse inspirasjon å finne ;)

    SvarSlett