mandag 14. mai 2012

LONDON

I dag reiser jeg til London sammen med  tante og to kusiner!
Flyet går i 19.00 tiden i kveld, og så reiser vi hjem igjen onsdagskveld.
Det betyr 2 hele dager med shopping og morro! Det må jo bare bli bra! =)








Jeg har aldri vært i verken London eller England før, så jeg gleder meg masse.
Ikke minst fordi at jeg har hørt at det er fantastisk å shoppe der, med svære butikker og kjøpesentere og fordi at det skal være ganske billig... 
Jeg har planer om å shoppe alt fra treningsklær til sminke, så vi har ikke tid til å ligge på latsiden!
Her blir det shopping fra morgen til kveld! <3
Nå må jeg fortsette med pakking og andre ting som må ordnes før jeg er klar...


Ha en fin mandag!

Stina

1 kommentar:

  1. London er en herlig by! Har vært der uttallige ganger. Desverre er det ikke SÅÅÅ billig der lenger som det var, men uansett får man jo ting man ikke får her til lands.
    Håper dere også får med dere en av musicalene der borte, for meg er det ingen London-tur uten musical. London er musicalenes mekka!
    GOD TUR!

    SvarSlett