søndag 20. mai 2012

I`m back!

I`m back!
Har faktisk vært hjemme i noen dager nå, og selv om det var deilig med en tur til London, var det veldig fint å komme hjem igjen til Christian og pusene <3
Vi fikk shoppet en del, og tilbrakte store deler av turen på Primark som er en diger butikk, hvor de hadde klær til både dame, herre og barn + sko, vesker og annet tilbehør.
Jeg kjøpte blandt annet 17 (!) par sko... Men sånn er det når de koster 60 kr paret! 
Vi besøkte også andre butikker som topshop, river island og zara for å nevne noen...
Jeg hadde med meg kameraet, men det ble selvfølgelig liggende i kofferten for det meste.
Siste dagen kom jeg på at jeg ikke hadde tatt et eneste bilde og tok derfor kameraet med meg når vi skulle ut å shoppe. Men i likhet med meg var det ingen av de andre som var veldig interessert i å bli tatt bilde av, så her kommer de bildene som var brukendes =)


To nydelige pusekatter som ville være med meg i kofferten <3


Skjønne Thea på Primark


Maja og tante



Thea og Maja tar seg 5 minutter før shoppingen fortsetter



Oxford street



Dette var den første men forhåpentligvis ikke den siste London-turen vår =)


Nå skal huset få seg en shinings før det blir film og kvalitetstid med verdens beste <3


Ha en fin Søndagskveld!

Stina

1 kommentar:

  1. SLETT BILDE AV MEG Å MAMMA!!!!! TAKK <3

    SvarSlett