onsdag 2. mai 2012

Brudepiker

Jeg synes brudepiker er kjempe søtt i bryllup. En eller to søte jenter i nydelige kjoler med en liten blomsterbukett <3
Da vi skulle velge brudepiker var egentlig ikke valget så veldig vanskelig. Maria måtte selvsagt få lov dersom hun hadde lyst til det, og det hadde hun! Ida er jo blitt 14 år nå, og er vel litt stor til å være brudepike. Ikke hadde hun lyst heller... Så da måtte det jo bli Lina som ble brudepike nr 2! 
Lina er min kusine, men jeg føler meg vel kanskje mer som en "tante" for hun.
Lina er veldig mye hos oss og leker kjempe fint med alle tre ungene her i huset. 
Siden de har vært så mye i lag kjenner de hverandre godt, og det er nok en fordel når hun og Maria skal være brudepiker sammen.


Når det gjelder brudepikekjoler synes jeg den til venstre på bildet var nydelig...


Jeg tror disse to snuppene kommer til å bli super søte, og jeg tror de kommer til å kose seg på bryllupsdagen og nyte den ekstra oppmerksomheten de kommer til å få ; )


Ha en fin dag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar