onsdag 11. april 2012

Tilbake til hverdagen

Etter en uke med mye god mat og avslapping er det egentlig ganske godt å være tilbake i hverdagen.
Jeg har spist både pizza og sjokolade i påsken, og på slutten av uka følte jeg meg slapp og oppblåst og jeg så frem til å begynne å spise sunt igjen =)
I går lagde jeg derfor ommelett til middag, og det var utrolig godt!
Jeg stekte litt pølse av kylling og kalkun sammen med  paprika, vårløk og brokkoli. Deretter la jeg til sides ca halvparten. Så hadde jeg 12 egg, litt lett ost, salt, pepper og litt farris i en bolle, blandet det sammen og helte det over pølsen og grønsakene i steikepanna og lot det steike på middels/lav varme under lokk i ca en halvtime til ommeletten var blitt fast.
Jeg serverte ommeletten med resten av pølsen og grønsakene og salat. C hadde også potetsalat til.



I dag har jeg seinvakt, så da blir det ingen middag. Men det gjør ingenting, for jeg tar med meg frukt og vaniljekesam! (dødsgodt!)

Ha en fin onsdag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar