onsdag 4. april 2012

Påskeegg!

For et par dager siden fikk jeg og Christian et stoooort påskeegg av min super snille mamma =)



Det har blitt en tradisjon at hvert år får jeg og C og min bror og hans kjæreste påskeegg av mamma. Årets påskeegg er fylt med masse sjokolade, nøtter, øl og cider. 
Meeeen.... Nå har jo ikke jeg spist godteri siden nyttårsaften, og det går egentlig veldig bra. C er veldig sta, så han har bestemt seg for at siden jeg ikke spiser snop, så skal ikke han heller. Når vi fikk egget tenkte vi at vi kunne dele med ungene, men siden det for det meste var sjokolade og siden 2 av 3 unger har melkeallergi så går ikke det. Så hva gjør vi? 
Vi kan velge og ikke spise det, eller vi kan bestemme oss for at vi kan spise snopet i egget, men der stopper det, og det blir ikke kjøpt mer snop. Og når påsken er over så er det forbudt med godteri igjen. Tror jeg må tenke litt over dette. 

Hva mener dere?

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar