torsdag 8. mars 2012

Velkommen tilbords

Jeg har lenge vurdert om vi skal legge inn en ønskeliste hos tilbords til bryllupet. 
På en måte vil jeg jo at folk skal få kjøpe akkurat det de selv vil til oss, men så tenker jeg at det er jo litt kjipt å få masse forskjellige serier av servise, glass, bestikk osv. + at hvis det var jeg som skulle kjøpe en presang til et brudepar hadde jeg synes det var utrolig greit å bare kunne gå inn i en butikk å få beskjed på nøyaktig hva de ønsker seg, og vite at de får ikke 3 like kjøkkenmaskiner og må bytte 2 av de osv.
Så i går gikk jeg inn på Tilbords sin nettside og la inn ønskelisten vår. Ikke fordi at jeg tror at det er noen som vil kjøpe gave allerede nå, men fordi at da er det 1 ting mindre på listen min over ting som må gjøres. 
Når dagen nærmer seg tror jeg at jeg har nok av andre ting å ta meg av, så alt som kan gjøres en stund på forhånd er gull =)
Jeg har vært veldig usikker på hvilket servise vi skal velge, men jeg er veldig fornøyd med det vi endte opp med. Her kommer litt bilder av forskjellige serviser vi kunne velge mellom:



Så da var det gjort. Jeg føler jeg ligger ganske bra an med planleggingen, så jeg stresser ikke. Ennå.

Jeg er fortsatt syk, og min kjære er ikke hjemme før kl 20.00 om dagene... Utrolig kjedelig! Ikke orker jeg å rydde å stelle i huset heller, så jeg ligger bare her på sofaen og ser på alt husarbeidet som burde vært gjort. Men men... Sånn er det..


Ha en fin torsdag alle sammen!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar