mandag 5. mars 2012

Utfordring: Here I am - this is me

Mars utfordringen hos NIB er å vise et personlig interiør som viser noe som virkelig er meg. 
Noe som gjør meg glad og som gir meg godfølelsen når jeg kommer sliten hjem fra jobb.
For meg var dette enkelt. Det er ingenting som er så hærlig som å synke ned i den store myke sofaen etter en lang dag på jobb. Og jeg liker virkelig sofakroken vår med den lyse sofaen, masse puter, skinnfeller og pledd. Levende lys på bordet, og armkroken til min kjære. Det er det som gir meg godfølelsen =)


Så dette bildet er mitt bidrag i utfordringen.

Stina

14 kommentarer:

  1. Så lekkert hos deg, masse lykke til i utfordringen ☺

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig sofakrok! :)
    Kan jeg få spør hvilken farge du har på veggen? Kjempefin :)

    SvarSlett
  3. Fargen på veggen er cafe latte =)

    SvarSlett
  4. Hei

    Koselig sofakrok du har:)
    Lykke til i utfordringen

    Janne

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde:)

    Kjempekoselig kosekrok ;)

    Lykke til i utfordringen!
    Ha en fin Onsdag.
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  6. Flott hos deg! Flott bidrag
    Ønsker deg en fin kveld
    Jeg tar meg en liten bloggrunde før jeg skal stupe i seng :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Takk for det =)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Hei!

    Å for en behagelig og lun stuekrok! :)

    Flotte vegger, gulv og interiør!

    Lykke til med konkurransen,
    Klem ragnhild

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig hjemme hos deg! :)

    SvarSlett
  10. Å så nydelig du har det hjemme hos deg :)
    klem Yvonne!

    SvarSlett
  11. Heisan!!
    Kjempfine bil der du viser!! Så koselig hjemme hos deg!!
    Legger meg som følger og kommer tilbake!!
    Stikk gjerne innom meg og ta noen lodd, har en blogg-basar på gang!!
    Fin uke til deg!!

    Klem

    SvarSlett
  12. Falt pladask for sofakroken din!
    kjempefin!!
    Hvor har du kjøpt bordet?
    Hilsen Line

    SvarSlett
  13. Takk for alle fine kommentarer <3
    Bordet er fra IKEA, Hemnes tror jeg det heter =)

    SvarSlett