onsdag 7. mars 2012

Syk = sofa, smoothie og wordfeud

Nå har jeg vært syk i et par dager, og det er utrolig kjedelig. 
Jeg kaster opp og har en sinnsyk hodeverk...
Når du er syk er ikke matlysten på topp, men nå har jeg laget meg en god smoothie med jordbær, mango og ananas. Så den skal nytes under pleddet med en runde wordfeud.


  
Ellers har jeg brukt store deler av dagen til å ligge i sengen/på sofaen med iPaden og gjort litt bryllupsforberedelser =)
Mer om det kommer i morgen!

Ha en fin kveld!

Stina

3 kommentarer:

  1. Stakkars deg, det hørtes ikke godt ut. Smoothie er kjempegodt da :) wordfeud har jeg ikke turt å laste ned, blir alltid så hekta på sånt.... Ser du har hvit IPad som den jeg kommenterer fra nå :)
    God bedring, Stina

    SvarSlett
  2. www.wordfeudforpc.com

    SvarSlett
  3. Elsker smoothie =) Lett for å bli hekta på slike spill ja. Jeg kjenner jeg er blitt litt hekta i allefall... iPad er genialt!
    Takk for det, Marit =)

    SvarSlett