søndag 4. mars 2012

Søndags frokost + vektoppdatering

Jeg skal inrømme at i helgene er jeg ikke så veldig flink til å spise sunt, eller det vil si at jeg sitter ikke å trykker i meg på snop og chips, men jeg spiser "normal" middag fredag og lørdag (f. eks. taco, enhiladas, pizza) og litt nøtter til snacks. Men når søndagen kommer vet jeg at nå er helgekosen over, og jeg må tilbake til å spise sunt.
Derfor har jeg nå laget meg en super god frokost: 2 knekkebrød med lettost og druer, rød appelsin (blodappelsin heter det vel egentlig, men det høres grusomt ut, så jeg sier rød appelsin), litt druer og en halv nutrilett sjokkolade.


  
Så nå spørst det om jeg klarer å spise opp alt dette. Når jeg er veldig sulten lager jeg meg alltid masse mat, og så ender det med at jeg klarer ikke å spise det opp. Men men...

Det er flere som har spurt om jeg kan komme med en vektoppdatering snart, så det kan jeg jo selvfølgelig...
Fra september og til nå har jeg gått ned 18 kg. Frem til jul hadde jeg gått ned 15 kg, så gikk jeg opp 3-4 kg i julen, men de har jeg altså gått ned igjen + 3 til. Så det er jeg fornøyd med. Men jeg vil fortsatt gå ned noen kg til før sommeren. =)

Nå skal jeg å Endre spille litt wii før jeg må gjøre meg klar for jobb.
Ha en fin søndag!

Stina

1 kommentar:

  1. Hallo, vi er en liten lukket gruppe på Facebook som slanker oss og motiverer hverandre :) Hvis dette høres interessant ut (og hvis du kunne tenke deg å spre "budskapet" om gruppen), så kan du sende meg en e-post? :) (storemy@live.no)

    SvarSlett