lørdag 31. mars 2012

Fredagstaco!

Når ungene er her er det fast å ha taco om fredagen. i går var intet unntak. Men kjøttdeig, tortillalefser og dressing er ikke så veldig sunt, så jeg laget min egen variant av fredagstacoen. Nemlig tacosalat med kyllingfilèt! 



Veldig sunt og veldig godt! Jeg bruker litt forskjellige salater, paprika, agurk, rødløk, sukkererter, norwegia lettere, kyllingfilèt, maggi juicy taco, salsa og tzatziki dipmix som jeg blander med mager kesam.
Anbefales! I kveld skal jeg spise restene mens de andre spiser pizza!

Jeg har pleid å unne meg taco og pizza i helgene, men med bikinisesongen rett rundt hjørnet og bryllup om kun 4 mnder, så er det fra nå av ikke tilatt med slik mat! =)

Ha en fin lørdag!

Stina

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Håper du får en fin påske ♥
    Siste sjanse for å vinne BoligDrøm abonnement hos meg i dag ;)
    Og påskegave fra Solstrand Interiør trekkes på onsdag ;)
    Klem Anette

    SvarSlett