tirsdag 14. februar 2012

Ny Lampe - Igjen!

Da har vi byttet ut lampen over spisebordet nok en gang! Stakkars Christian.... Haha! 
Klarer jo aldri å bestemme meg jeg.. Men nå tror jeg at jeg har funnet den perfekte lampen!
Nemlig en lysekrone fra Skeidar:




Så sånn ble det! =)
Den andre lampen skal vi henge opp på Ida sitt nye rom når vi er ferdig å pusse opp i kjelleren.
Slik så den ut:


Tror dere ikke at parabolen har klikket i dag da? Og så på en tirsdag! Det er jo både One tree hill og Frustrerte fruer! Kriiiise! =( Men men... Ikke noe å gjøre med det!


Ha en fin kveld =)

Stina

4 kommentarer:

  1. Kjempefin lampe!!
    Sliter med samme lampe-frustrasjon selv...det flyttes og flyttes...
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Nei det skal ikke være lett =)

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg synes du har gjort et lurt bytte :) Ble fint med den nye lampen.

    SvarSlett
  4. Godt å høre, Marit ;) Tror det jeg også!

    SvarSlett