søndag 12. februar 2012

Morsdag og prøvesmaking =)

Etter over 1 uke uten pc, har jeg nå kjøpt meg en iPad, og er klar for å blogge igjen! =)


I dag var vi først i morsdagsbesøk hos mormor, deretter var vi hos Farmors festkaker på prøvesmaking av bryllupskake. Hun hadde laget forskjellige typer kake (sjokolade, vanilje, red velvet, sukkerkake) og forskjellige glasurer/frostinger/fromasjer så kunne vi "eksprimentere" litt og prøve oss frem til de smakene vi ville ha. Vi skal ha en 3 etasjes kake med 2 forskjellige smaker, jeg vil ikke avsløre hvilken smak, men jeg lover dere, den blir dødsgod! Og dødslekker! 
Her er mine inspirasjonsbilder av bryllupskaker  =)


Så nå kjenner jeg at jeg har spist nok søtsaker for en god stund!

Håper dere har hatt en fin søndag og morsdagsfeiring =)

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar