søndag 19. februar 2012

Kvalitetstid

Denne helgen har jeg hatt mye kvalitetstid, både med venner, familie og kjæreste.
Fredag var jeg hos venninnen (og forloveren) min Stine. Vi koste oss med bryllupsplanlegging, masing og The Voice på TV =)

Kjempe koselig <3


Lørdag var vi hjemme og koste oss med ungene og spilte kort og wii...

3 søte rampunger =)

Deretter hadde vi oss en tur på besøk til søsteren til Christian, før vi reiste hjem igjen og lagde pizza, spilte mer kort og så film. 
Når ungene var komt i seng, spilte jeg og C et spill på iPad`en som vi har blitt hekta på som heter 10 000, spiste nøtter og koste oss...


Jeg har også av en eller annen grunn fått masse fine blomster denne helgen, noe av det var forsinket bursdagspresang fra søstrene til C, mens C kom hjem i sted med en bukett med røde roser <3
Heldige meg =)


Nå skal jeg begynne på middagen, mens ungene er ute å leker i snøen.
Perfekt helg <3

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar