mandag 27. februar 2012

Bryllupsmessen var...

...Litt skuffende.
Det kan hende det var fordi jeg hadde ganske store forventninger før vi kom, men jeg ble litt skuffet.
For det første var det så sinnsykt masse folk at vi gikk oppå hverandre og måtte stå å vente til folk flyttet seg for å komme oss frem til utstillingene for å se. 
Det vil si, hvis vi var så heldige å komme oss helt frem til utstillingene i det hele tatt. 
Det var også en liten "kaffè", hvor vi kunne kjøpe litt mat å drikke, men der var det så fullt at folk satt overalt (i trapper, på gulvet osv). 
For det andre så hadde jeg av en eller annen grunn innbilt meg at det skulle være en oppvisning av brudekjoler (modeller som viste frem), men det var det altså ikke. 
Så hele opplegget gikk altså ut på å gå rundt i rommet å se på de forskjellige utstillingene, og når det da var så trakkende fullt at det ikke var mulig, så var det mer stress enn det var moro...
Her kommer litt bilder:











Men men.. Nå har jeg hvertfall fått sett hva en bryllupsmesse er, så da er vel det neste på programmet å bestille time til prøving av brudekjole! (jippiii) =)

Ha en fin mandag!

Stina

2 kommentarer:

  1. og jeg som var så bitter på meg selv fordi jeg ikke hadde fått med meg noe som helst om bryllupsmessen.. godt at jeg ikke gikk glipp av noe særlig da =)

    SvarSlett
  2. Nei du gikk nok ikke glipp av noe der ;)

    SvarSlett