fredag 24. februar 2012

Bryllupsmesse


På søndag er det endelig klart for bryllupsmesse i Grieghallen i Bergen! 
Her håper jeg å få mye inspirasjon og tips til den store dagen =)



Messen blir arrangert av Tilbords og Mitt Bryllup. 
Her får vi se det siste innen bryllupsmote, og vi får også tips fra ekspertene innen kjoler, ringer, blomster, gaveliste og borddekking.
Tilbords dekker opp flere bryllupsbord slik at vi skal få se de siste trendene og få gode råd for å sette opp ønskeliste til vårt bryllup.
Floriss er der og lager bryllupsbuketter og dekorasjoner. 

Juvelen viser frem et stort utvalg av bryllupsringer.
Netty er der og viser frem brudeundertøy og lokale partnere viser oss kaker, make-up, hudpleie, foto og frisyrer.


(bilder lånt fra google)

Hvis ikke dette blir en bra dag så vet ikke jeg!! 

Jeg tenkte å la Christian få slippe unna denne gangen, og tar heller med meg min kjære forlover, Stine og hennes supersøte datter Emilie på 6 mnd <3

Nå skal jeg lage middag til meg og mine to gutter, det er kylling som står på menyen i dag etter ønske fra Endre =)

Ha en fin kveld!

Stina

3 kommentarer:

  1. Da jeg giftet meg for snart 100 år siden (!) fantes det verken ønskelister i butikker, bryllupsmesser eller noe sånt... Da var det foreldrene som ba inn, og ordnet alt... Det eneste jeg bestemte var at jeg ville ha røde roser og brudeslør i buketten min... og kjolen selvfølgelig.... I dag ville jeg nok valgt noe helt annet... Lykke til på bryllupsmessse.

    SvarSlett
  2. jeg har skrevet et innlegg om dene messen se min blogg

    SvarSlett
  3. Ja, det har vel forandret seg litt siden den gang, Marit =) Men i dag er det vel kanskje litt mye styr, og litt for mye å velge mellom. Kanskje det enkle ofte er det beste? Neida... jeg er glad jeg kan velge selv hvordan bryllupet skal være =)

    SvarSlett