mandag 30. januar 2012

The wedding planner

I dag har jeg bryllupsplanlegging på agendaen... Jeg har funnet frem alt jeg har av bryllupsmagasiner, nettadresser og mapper hvor jeg har skrevet ned ting jeg har funnet ut til nå...



Dette er det jeg har funnet ut/bestillt til nå:
  • Vielse og klokkeslett (bestillt)
  • Lokale (bestillt)
  • Fotograf (bestillt)
  • Utstyr til å lage invitasjoner (bestillt)
  • Forlovere og brudepiker
  • Gjesteliste
  • Hovedrett
  • Sang til vielse
  • Solister til vielse
  • Farger (på blomster, pynt osv.)
  • Hvordan brudebuketten skal se ut
  • Hvordan borddekorasjonene skal se ut
Og dette er det jeg håper å få gjort i dag:
  • Booke band
  • Bestemme forrett og dessert
  • Finne ut hvor jeg skal bestille bryllupskake
  • Finne salmer til vielse
  • Besøke flere nettsteder for enda mer inspirasjon
Så får vi se hvor langt jeg kommer.. Spørst om jeg får tid til alt i dag..



I går hadde vi forresten familiebesøk her hos oss. 16 store og små var vi! Kjempe koselig <3 
Jeg glemte selvsagt å ta bilder, men et lite bilde av gavebordet fikk jeg knipset i går kveld..


Er ikke farlig å ha bursdag når du får så mye fint!!
(sjekk de kjempefine sokkene som verdens søteste mormor har strikket! gode og varme var de også.. og det stilige smykket som kusinen min har laget!) Heldige meg =)


Ha en fin mandag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar