mandag 2. januar 2012

Utfordring: Drømmebryllup!

Fabelaktige Maia har nå en utfordring der vi skal vise drømmebryllupet vårt. Så her kommer mitt bidrag:


Drømmebryllupet kommer selvsagt til å være veldig hvitt, men jeg kommer også til å ha litt lilla...


Etter drømmebryllupet kommer selvsagt drømmebryllupsreisen! Jeg ser for meg et varmt og eksotisk sted som f.eks Bahamas, Mexico eller kanskje India, med hvit strand, turkist vann og en bungalow på påler ute i vannet...


Her er en oppsumering av mitt drømmebryllup <3, så får vi se hvordan det virkelige bryllupet kommer til å bli =)

Stina

3 kommentarer:

  1. Heihei!
    Såå stas at du vil delta på utfordringen inne hos meg *smiler*

    Fabelaktige bilder og herlig med innslag av lilla!

    Fineste tirsdag, vakre!
    klem

    SvarSlett
  2. Hei Stina:)
    Morsomt å treffe deg igjen, igjennom bloggverden:)

    Klem Rita

    SvarSlett
  3. Hei hei =)

    Ja sant! Nå har jeg sjekket ut bloggen din, så fint du har det!

    Klem

    SvarSlett