torsdag 12. januar 2012

Siden sist...

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med en god frokost/lunsj og leser litt i et blad...


Dobbel 0% yoghurt med pasjonsfrukt, Kellogg`s all bran og havregryn, eple og lett kakao.
Har ikke blitt så mye blogging de siste dagene, men det har sin forklaring... Vi har nemlig vært uten strøm i et par dager, og det har faktisk vært utrolig deilig! Jeg har kost meg med masse levende lys, fyr i ovnen, et stort pledd og en god bok =)


Det var faktisk litt nedtur da C kom dragende med aggregatet slik at vi fikk på tv og litt strøm til å lage mat. Haha. Og om morningen tok jeg med meg tannkost og sminke på jobb og ordnet meg på badet der, så vi har egentlig klart oss helt fint =)
Jeg har også vert på Living, Bohus og Skeidar og shoppet litt siden sist, men det får jeg vise dere en annen dag.
Ha en fin torsdag!

Stina

1 kommentar:

  1. Ja, strøm er visst "livsnødvendig" ;)
    Men mye man kan gjøre uten også:) Kose seg!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett