torsdag 19. januar 2012

Ommelett...

Når du vil ha en rask lunsj/middag eller har vært på seinvakt og vil ha en god kvelds, slik som meg i går, så er ommelett perfekt! Sunt, godt og kjapt å lett og lage. I går var det så travelt på jobb at jeg ikke fikk tid til å spise, så da lagde jeg meg en ommelett når jeg kom hjem.
Når du lager ommelett, så er det mye man kan ha i, så man tar det man har.
Min ommelett i går:
12 egg, en håndfull revet lettost, litt smårett skinke, litt peperoni, farris (ca 1,5 dl, for å få den luftig), salt, pepper og oregano. Bland alt og hell det oppi en stekepanne, stek på middels varme under lokk til den er blitt fast.
Slik ble resultatet:



Dødsgodt!! =) Og ommelett er like godt kald som varm, så det som ikke ble spist i går, satt jeg i kjøleskapet, så spiste jeg det til frokost i dag.
Nå venter en stoooor haug med klær som jeg må brette før jobb...
Ha en fin torsdag!

Stina

2 kommentarer:

  1. Hei:) fantastisk fin blogg du har:) den er virkelig inspirerende:)

    Hei:) veldig bra blogg du har:) skikkelig inspirerende:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for det, veldig kjekt å høre =)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett