søndag 8. januar 2012

Litt oppgitt....

Av og til blir jeg litt frustrert og oppgitt... Selv om det stort sett er veldig koselig å ha huset fullt av unger, så kan det av og til bli litt mye. De herjer, springer inne og støynivået er utrolig høyt. Og av og til blir ting knust og ødelagt, slik som i dag. En fin pynte engel gikk i gulvet og knuste i tusen biter, og selvfølgelig uhell kan skje. Men når de springer rundt og river ned ting, så blir jeg litt oppgitt.
Og så når ungene hadde blitt kjørt tilbake til mammaen sin, skulle jeg rydde opp litt, og da fant jeg den fine runde puten min slik, begravd under en haug med andre puter og pledd i sofaen:


Såååå frustrerende! I stedet for å komme til meg og si, baklager men jeg ødela denne puten med et uhell, så bare gjemmer de den og satser på at det ikke blir oppdaget før de er ute av huset?! Aaaarrgh!
Og ikke nok med det, når jeg var ferdig å rydde og skulle sette meg ned og slappe av litt, så var fjernkontrollen fursvunnet... Jeg har leitet over alt! Så nå må jeg gå frem og bytte kanal på tuneren... Sinnsykt irriterende! 
Men men... Heldigvis er de stort sett greie, så jeg kan vel ikke klage =)
Håper dere har hatt en fin helg!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar