søndag 15. januar 2012

Jentehelg i Eikedalen =)

Denne helgen har jeg og 6 andre jenter/damer vært i Eikedalen på hytta til Eva. Og vi har storkost oss!
Fredags kveld slappet vi av og spiste god mat, drakk litt vin og satt og maste ut i de sene nattetimer. Lørdagen sto vi opp ganske tidlig (etter min mening hvertfall) og spiste en god frokost før 4 av oss tok turen bort i skitrekket. 


Om kvelden hadde jeg et lite Casa Interiør party...



...før vi spiste en nydelig middag laget av søstrene Brakstad =)


Så ble det litt mer vin og masing utover natta...

   
Så etter frokost og litt rydding i dag bar det hjem igjen..


Nå skal jeg og min kjære snart kose oss med enchilladas og en film, den perfekte avsluttning på en kongehelg! =)


Håper dere har hatt en fin helg!

Stina

3 kommentarer:

  1. Takk for ei kjempekoselig helg :) Det var koselig fra start til slutt! Kjempebra Casa party!! :) Helsing Eva

    SvarSlett
  2. En person liker dette..

    SvarSlett
  3. Veldig kjekk helg;)

    SvarSlett