lørdag 28. januar 2012

Fredag =)

Da var det fredag igjen... Dagen har gått med til jobb, maling av lister og bursdagsbesøk til kusinen min, kjempe kos! 
Er hærlig å slenge beina på bordet fredags kveld og vite at du har et par dager fri og kan slappe av. 
Eller det vil si at det blir ikke så mye tid til å slappe av her i huset før søndagskveld... Jeg har bursdag på søndag og derfor skal vi ha et lite familiebesøk her, så i morgen må huset shines og listene må få et strøk til, mat må handles inn og så må jeg bake litt... Men heldigvis er min kjære veldig flink å hjelpe til, så det går nok bra =)
Nå skal vi se The Graham Norton Show før vi tar kveld. LOVE IT <3 
Slenger med litt fredagsbilder fra heimen =)





Ha en fin helg!

Stina

3 kommentarer:

  1. Ser at du er akkurat like glad i stearinlys som meg :) Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Ja, stearinlys må til =)
    Går en del av det her i huset!

    SvarSlett