mandag 23. januar 2012

Brudekjole...

En viktig ting for en brud er jo selvsagt brudekjolen. Jeg har kikket litt på nettet for å finne noen jeg liker.
Men mange av de må bestilles på nettet, og det er jo litt skummelt å kjøpe en kjole du ikke har prøvd.
Men det går jo selvfølgelig an å sende den i retur hvis den ikke passer... So what to do? 
Jeg har heldigvis et par mnder på meg før jeg må bestemme meg =)
Men her er bilder av noen av kjolene jeg liker:







Men så skal den jo passe til min kroppsfasong, og jeg er ikke akkurat noen modelltype, så selv om kjolene er fine på modellene over, så er det ikke sikkert at de er det på meg!
Hva synes dere? Hvilken likte dere best?

Stina

5 kommentarer:

  1. Jeg likte alle kjolene over på hver sin måte!
    Personlig liker jeg den store "prinsesse"-kjolen.
    Du er heldig som skal stå brud i år!

    Klem

    SvarSlett
  2. alle kjolene var veldig fine, men de 2 nederste vill eg si var finest. Men det erjo min mening :)

    SvarSlett
  3. Takk for tips! =) Jeg synes det er veldig vanskelig, så jeg må nok tenke på det en stund til =)

    SvarSlett
  4. Ta deg ein tur på brudekjoleprøving, så finn du fort ut kva du kler, og kva som er "heilt krise"..

    SvarSlett