torsdag 26. januar 2012

Brudefrisyre...

Blir kanskje litt for mye bryllup innpå denne såkalte interiørbloggen min for tiden, men jeg er bare så gira og har jo lyst til å dele det med dere. Men skal prøve å få skrevet et interiørinnlegg i helgen =) 

Jeg har alltid tenkt at på bryllupsdagen min skulle jeg ha mesteparten av håret ned, noe slik som dette:
 Men etter å ha sett litt på forskjellige frisyrer på nettet, fant jeg ut at fletter er super fint...


 og tilslutt falt jeg fullstendig for denne frisyren her:


Synes hvertfall den var nydelig på Jessica Alba :-P Men spørsmålet er jo om den blir det på meg!
Heldigvis skal jeg ha en prøvetime med min flinke frisør Mari, så får vi se hvordan det går =)
For alt jeg vet så har jeg kanskje ombestemt meg 5 ganger til før dagen er her...

Hva synes dere? Håret ned eller opp?

Stina

2 kommentarer:

  1. Den siste var kjempe fin Stina <3
    Stine :D

    SvarSlett
  2. Høres bra ut Stine, da er vi enig =)

    SvarSlett