søndag 22. januar 2012

11.08.12

11. August 2012.... Er dagen vi skal gifte oss! <3
Da vi forlovet oss i desember 2010, bestemte vi oss for å gifte oss innen 2 år, og siden vi vil ha et sommerbryllup måtte det bli denne sommeren her. Så nå har vi snakket med presten, booket lokale og jeg har kontaktet en fotograf og bestillt utstyret jeg trenger for å lage invitasjoner! Den 26. Februar tar jeg med meg noen venninner og reiser til Bergen på bryllupsmesse. Jeg har egentlig et ganske klart bilde i hodet på hvordan jeg vil at kjole, brudebukett, dekorasjoner, kake osv skal se ut, så jeg føler jeg har kommet ganske godt i gang med planleggingen =)




Tenk at om mindre enn 7 mnder heter jeg ikke lenger Stina Borge, men Stina Dale! Veldig rart, men veeeeeldig fint!
Så nå blir det nok mye bryllupsplanlegging på bloggen fremover =)
Ha en strålende søndag!

Stina

6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge dere videre i bryllupsplanleggingen!
    Gratulerer!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. For en utrolig fin nyhet:) Gratulerer:) Kose deg med forbredelser og til lykke med bryllupet:D:D

    SvarSlett
  3. Ser eg leste dagens innlegg litt seint;-) masse lykke til med planleggingen.;-) og ikkje minst: for ein flott nyhet:-) ina

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen =)=)

    SvarSlett
  5. Så koselig Stina:)
    Gleder meg til å følge med i planleggingen:)

    SvarSlett
  6. Kjekt å høyra. Lykke til med planleggingen;)

    SvarSlett