fredag 2. desember 2011

Vektoppdatering

Da var det vel på tide med en liten vektoppdatering igjen....
Jeg har komt litt ut av hvor mange uker det har gått, men mellom 3 og 4 mnder tror jeg, og jeg har nå gått ned 14 kg. Så det går på ned =) 
I morgen skal vi bake litt tenkte jeg, og jeg må jo selvfølgelig smake på pepperkakene, men jeg håper jeg klarer å begrense meg litt. Haha. Tror det skal gå bra!
I dag har det faktisk komt litt snø her på vestlandet, så det var super koselig å våkne opp og se at det lå et tynt, hvitt lag med snø på bakken. Da kom jo julestemningen med en gang. Og mer snø skal det visst komme =)
Ha en fin fredag!

Stina

4 kommentarer:

  1. Oj, det var mange kilo på kort tid. Jeg har gått ned 30 kg siden 24.januar 2011, og er storfornøyd :) Livsstilsendring, DET er hverdagsgleder det :)
    Stikk gjerne innom bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært da! Jeg skal selvfølgelig ta turen innom bloggen din. Ha en fin kveld! =)

    SvarSlett
  3. Så flink du er! :) Nå har jeg lest gjennom hele bloggen din, hehe. Hvordan er det å være "ste-mor" for tre store-små når du er så ung da? :)

    SvarSlett
  4. Takk for det =) Det går helt fint, jeg koser meg med ungene. Men det er noe jeg har måttet vende meg til. Var veldig uvant i begynnelsen. Jeg er jo bare 9 år eldre enn den eldste, så det har vært litt rart. Hehe, men jeg føler meg som en mamma for dem, og som sagt så koser jeg meg når jeg er sammen med dem. De er 3 herlige unger =)
    Så kjekt at du leser bloggen min! Ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett