søndag 11. desember 2011

Min julekalender...

...Er en nellikappelsin i ekte skomakergata stil =)


Jeg synes appelsin med nellik er ordentlig julete og det er både koselig og dekorativt å ha i vinduskarmen på kjøkkenet.


Vi er nå kommet til den 11. desember og jeg tror jeg har husket å dra ut 4 nelliker... Så tror egentlig den bare skal få ligge til pynt =) 

Til tross for mange advarsler og lykkeønskninger valgte jeg og ta med meg Christian på julehandel i dag. En gylden regel er jo å aldri ta med mannfolk på shopping (siden de har en tendens til å bli "litt" utolmodige), men det gikk faktisk utrolig fint (i motsetning til i fjor)... Vi koste oss, og fikk kjøpt mange presanger i rekordfart.. Haha. Så kjørte vi hjem godt fornøyd begge to. Min kjære var tydeligvis helt utslitt etter en dag med shopping og kubbet på sofaen før han var fått av seg jakken (mens han antageligvis hadde mareritt om penger som trillet ut av kontoen)...


Når jeg var fått liv i han igjen såg vi Hangover part 2 på dvd, og var enig om at det har vært en bra lørdag =)

Til slutt slenger jeg med et par bilder av ungene sin kalender..



Hver unge har forskjellig papir, slik at vi skal vite hvilken som tilhører hvem siden innholdet er litt forskjellig... Ida har stripete, Endre har stjerner, Maria har gull med prikker og Lina har blå/grått med prikker =)
Nå er det vel på tide å prøve å sove. God natt.

Stina

2 kommentarer: