mandag 12. desember 2011

Litt nytt i heimen =)

I dag var det runde 2 med julehandel, og nå er jeg endelig ferdig! Nesten... Jeg har 1 og 1/2 presang igjen, men de tenkte jeg å bestille på nettet =)
Når du går å trakker rundt i butikkene er det veldig lett for å komme over ting du bare må ha... Så nå tenkte jeg å vise dere noe av det jeg bare "måtte" ha i dag...

Trollhassel:




Tibetansk saueskinn til spisestolene, trebrett og pynte-sopper fra skeidar og lyslykt fra jernia:




Så da ble det litt nytt i heimen i dag også =)
Håper dere har hatt en fin mandag!

Stina

2 kommentarer:

  1. Åh jeg elsker Trollhassel, er veldig glad i den jeg har hengende over kjøkkenpeisen. De kan brukes i krukker og vaser, og hengende fra taket. Kan brukes hele året :)
    Soppene fra Skeidar har jeg også sett på, og siden jeg er medlem i Skeidarklubben, så får jeg 25% på alle julevarer, så da skal jeg kjøpe meg dem jeg også. De er jo så lekre!
    Det er dyrt å være så glad i ting & tang som oss bloggere... og vi påvirker hverandres lommebøker... sukk... men men... noe skal man bruke penger på.
    Det ble kjempefint hos deg ihvertfall!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har sett etter trollhassel lenge, men de har alltid vært tom, men nå fant jeg endelig, så det er jeg godt fornøyd med =)
    Ja soppene var kjempe søte!
    Det er helt sant, når du sitter å ser innpå alle de fine bloggene og alle de fine tingene som er å få tak i så kan det gå hardt utover lommeboken ;)
    Men siden jeg ikke bruker veldig mye penger på klær og andre ting, så går det vel greit =)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett