torsdag 29. desember 2011

Jeg er hekta på...

The Kardashians! Det er litt flaut å innrømme det, men jeg digger realityserien Keeping Up With The Kardashians. De tre søstrene og resten av den galne familien er for meg god underholdning og jeg storkoser meg med programmet. Så fant jeg ut at jeg ville vite litt mer om denne Kardashian familien, og har derfor akkurat fått en pakke i posten med fire bøker om de tre søstrene Kourtney, Kim og Khloè og resten av Kardashian klanen med mamma Kris i spissen. Bøkene inneholder ikke bare fakta om familien, men også tips om mote, sminke osv... Jeg har allerede lest èn bok, og er godt i gang med nummer to... =)





Så nå er det bare å sette seg i sofakroken med et godt pledd og masse levende lys og fortsette lesingen.
Ha en fortsatt fin torsdag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar