torsdag 15. desember 2011

God morgen!!

En litt tidlig start på en fridag dette, men skal man få gjort noe, må det nesten bli sånn =) 
Nå har jeg fått ungene på skolen og sitter med frokostbordet med tente lys og julemusikk i bakgrunnen og slapper av, leser litt i et blad og venter på at butikkene skal åpne slik at jeg kan kjøre å finne meg en kjole til julebordet vi skal på i helgen =)

En litt trøtt men veldig blid og fornøyd jente:


Det er jo snart jul!!!!! Ikke mange dagene igjen nå.. Kjenner jeg er litt småstresset for alt jeg må rekke før julaften, men det skal nok gå fint =)
Nå har visst klokken rukket og bli 10.20 og butikkene er åpne!
Ha en fin dag!

Stina

2 kommentarer:

  1. Hyggelig med fridagen. Ha en kjempefin dag og la deg ikke stresse! :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Fikk gjort en del i dag, så nå er jeg litt mindre stresset =)

    SvarSlett