tirsdag 20. desember 2011

God kveld =)

God kveld alle sammen =) 
Har blitt noen dager med bloggefri på meg nå, rett og slett fordi at jeg ikke har hatt tid... 
Har stresset med baking, vasking/rydding av hus, innpakning av presanger + jobb da selvfølgelig. Men nå begynner jeg å nærme meg ferdig og det blir mer tid til blogging =)
For å oppdatere dere litt på hva som har skjedd de siste dagene legger jeg ut noen bilder...
I helgen var vi på julebord på Brekkestranda hotel i Sogn, og da vi kom hjem søndagen hentet vi ungene, så bar det rett i skogen for å finne oss et juletre. Litt senere på kvelden ble det pynting av trèet,



kakao, julemusikk og Endre fikk tenne alle de 4 lysene =)


I går var den store bakedagen... Jeg bakte pepperkaker, lagde karameller, kransekakepinner, marsipankuler og sjokolade. Noe av det ble pakket inn i cellofan og skal gies bort i julegave =)




Og i går kveld var også mamma innom en liten tur for å lære meg og lage kålrabistappe og "saus" som vi pleier å ha til pinnekjøttet. 
I dag har vi hatt pappa på middagsbesøk, så da måtte huset ryddes og vaskes og jeg lagde kylling til middag. 
I morgen formiddag skal jeg innom jobben på julelunsj, så må jeg hjem og få pakket inn de siste presangene og levere de før jeg skal på jobb. Torsdag er det enda en seinvakt, Fredag er det tidligvakt, så må jeg og Ida til knarvik og kjøpe en kjole til hun, SÅ ER DET JUL!! =D Og FRI til tirsdag! Skal si det er hektisk disse siste dagene før jul, men det er utrolig godt når alt er gjort og du bare kan slappe av og nyte julen =)
Nå er min kjære ute og brøyter, og er nok ikke hjemme før i morgen tidlig. Så nå har jeg hatt litt kvalitetstid for meg selv med frustrerte fruer, fyr i ovnen, levende lys og en kosete pusekatt =) Kanskje jeg rett og slett bare skal ta tidlig kveld i dag?
Håper dere har hatt en fin dag!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar