torsdag 1. desember 2011

1. Desember

Da er endelig den beste måneden i året kommet!


Desember er definitivt den beste måneden. Nå er det snart helg og da kommer goingen min Lina på besøk og da skal vi bake pepperkaker og kakemenn, se julefilmer og kose oss. Jeg har også hørt rykter om at det skal komme snø, men det tror jeg ikke før jeg får se det. Det hadde gjort seg med litt snø!
Sent i gårkveld hengte vi opp en girlander på peisen med lys og julekuler på, jeg synes det ble koselig =)



Nå er det litt avslapping med The Talk på tv og en kopp te før jeg skal på jobb.
Ha en fin torsdag og 1. desember alle sammen!

Stina

4 kommentarer:

  1. Så koselig!

    Ha en fin førjulstid,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Takk for det Jatte =)
    Ha en fin førjulstid du også!
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig..)) Lykke til i utfordringen...))

    ha en fortsatt fin 2. søndag i advent..:))

    SvarSlett