tirsdag 1. november 2011

Maling, sofakos og sunn snacks...

Da har jeg og min kjære landet i sofaen etter en ettermiddag/kveld med maling. Panelen på kjøkkenet er ferdig, vinduskarmen fikk seg en runde med malerkosten (den så plutselig litt misfarget og gul ut når panelen under var så hvit og fin) og murveggen begynner å nærme seg. Det tok mye lengre tid å male murveggen enn jeg hadde trodd, og det var egentlig veldig tungt, men jeg synes det blir veldig bra, og angrer ikke på at vi valgte å male den hvit, til tross for at et par damer på jobben prøvde å "nekte" meg ; )
Nå skal vi kose oss med Big Brother (ja, jeg vet... men jeg er faktisk blitt hekta på BB..) og litt snacks. Når du prøver å være sunn, er det begrenset hva du kan spise av snacks og sånn, men jeg har funnet meg en skål med mandler/hasselnøtter og en skål med klementiner:


...så da er jeg fornøyd (og så får jeg litt julestemning) hihi..

Ha en fin kveld!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar