tirsdag 15. november 2011

Litt nytt

I går hadde jeg fri og reiste derfor til Åsane for å kjøpe det som sto på julepynt-handlelisten min. De hadde så utrolig mye fint, og jeg kunne kjøpt HELE Kid butikken hvis jeg hadde kunnet. Men jeg klarte å styre meg. Jeg kjøpte det meste av det som sto på listen, det var et par ting som ikke var så fin i virkeligheten som de så ut på bilde. Men jeg klarte å finne andre fine ting i stedet for =P
Jeg kjøpte også en ny vedkorg som passer litt bedre inn i stuen vår (fra Kid):


Og denne hjertekransen som har fått plass på stuedøren (også fra Kid):


Så nå klør jeg i fingrene etter å få opp julepynten.. Meeen jeg får vel vente et par uker til =)
Nå har jeg funnet meg en kopp te og litt hasselnøtter,


og på tv-programmet står "Da damene dro", "Big Brother" og "Cougar Town"... Nice!
Ha en fin kveld!

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar