onsdag 23. november 2011

Jeg ønsker meg!

Siden folk hele tiden spør hva jeg ønsker meg til jul, har jeg tenkt litt over dette, og her er det jeg kom på:

Speilreflekskamera er noe som står høyt på listen. Det er utrolig stor forskjell på bilder tatt med vanlig kamera og med speilreflekskamera. Og jeg hadde blitt veldig glad om jeg hadde blitt eier av et slikt kamera =) (evt penger eller gavekort på elektro-butikk)
Rettetang fra GHD er også noe jeg har veldig lyst på. Når du retter håret så mye som jeg gjør, er det viktig å ha en god rettetang. Da blir resultatet bedre + at det går kjappere, så jeg sparer en del tid. Denne i leopard mønster var bare kjempe tøff!

Gavekort er jo alltid kjekt å få...
I fjor til jul fikk vi en skikkelig god kjøkkenkniv lignende denne av søsteren til C. Jeg som bare hadde billige IKEA kniver fra før, fikk et helt nytt liv! Haha.. Jeg ante ikke at det kunne være så stor forskjell på kniver. Så nå er det krise hvis jeg skal lage middag og den kniven er i oppvaskemaskinen. Så en til slik kniv trenger vi.
Sengesett. Vi har dobbeldyne, og har ikke så mange sengesett som passer til det.


Skåler fra Bruka design. Jeg har begynnt å samle på disse og har fra før 3 skåler i grå (CHIPS, DIPP, GODIS). Så vi mangler et par f.eks POPCORN skålen og SNACKS skålen.


Vi har Nintendo wii, men har kun 2 spill, som er treningsspill, noe ungene ikke er så fornøyd med. Så vi ønsker oss spill til wii, f.eks. super mario bros.


Vi ser mye film, så DVD`er er jo alltid kjekt å få...


Ellers er jo vesker, sjal, smykker osv dilldall som alltid er gøy. Så her har dere noen forslag (Christian, mamma, Petter, Nissen...) =P

Stina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar